ISO 10004:2018
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
١٦ يوليو ٢٠١٨
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring
ملفات الوثيقة ISO 10004:2018
الإنجليزية
35 صفحات
الإصدار الحالي
71.39 BHD
مجال الوثيقة ISO 10004:2018
This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction.
This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization.
NOTE Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO 6590-1:2025
مواصفة قياسية دولية
Packaging — Vocabulary — Part 1: Paper sacks

ISO 9073-6:2025
مواصفة قياسية دولية
Nonwovens — Test methods — Part 6: Absorption

ISO 1629:2025
مواصفة قياسية دولية
Rubber and latices — Nomenclature

ISO 17423:2025
مواصفة قياسية دولية
Intelligent transport systems — Application requirements and objectives
